Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента




Тема:  Нерухомість, житло

Випадкові 20
Голосування закінчено
Виктор Андреевич! Когда, наконец, получат свое законное жилье люди, пострадавшие от строительной аферы "ЭЛИТА-ЦЕНТР"? Что конкретно Вы сделали, чтобы помочь обманутым инвесторам? Какое поручение и кому Вы сейчас же дадите, чтобы как можно скорее раз и навсегда решить эту проблему?
Neron, 09.12.2008, 20:54   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич, как вы думаете сколько надо попробовать прожить человеку что бы суметь приобрести крышу над головой имея дохода в месяц 1200 грн. при стоимости 2-х комнатной квартиры не в центре Киева 159000 USD???
Даже не знаю по какому курсу попробовать посчитать что бы хоть приблизительно прикинуть.
Если взять даже 7,50 за $ то получится ...????
А на зарабатываемые деньги еще кушать надо, одеваться и т.д.
Екатерина, 22.12.2008, 10:35   Лінк
 
Голосування закінчено
Господин Президент. Жильё было недоступным для большинства жителей Украины до кризиса и осталось таковым во время кризиса. А все заверения и выступления в прессе про доступность и наконец-то хорошие времена для покупки жилья - это для кого? Вы не могли бы обосновано сказать о количестве граждан, которые могут теперь приобрести жильё и какой доход в гривнях на семью в месяц для этого надо иметь?
Александр, 12.12.2008, 18:28   Лінк
 
Голосування закінчено
Каждый порядочный миллионер имеет свою квартиру, а может и несколько. Я понимаю конечно, проблем в сфере обеспечения народа жильем хватает, как и везде. Молодежь интересует такой вопрос. Когда каждому гражданину будет предоставлена жилплощаль, гарантированная государством?
Дмитрий, 22.12.2008, 15:34   Лінк
 
Голосування закінчено
Вікторе Андрійовичу! Ви багато обіцяли що допоможите постраждалим від "Еліта-Центр"! Був навіть ваш указ о допомозі. Наші сімї живуть вже 4 роки де можуть- і навіть в самих жахливих умовах (гаражі тощо). Ми єдині по всій країні, хто не зміг навіть подивитись на Будинки, які повинні були будуватись. Інші ошукані - вони можуть витребувати своє.
Ви казали, що вирішення "Еліти-центр" - то є Ваша політична воля. НАС 1579 - НАС СТАЄ МЕНШЕ!ДОПОМОЖІТЬ! МИ- ЦЕ УКРАЇНСЬКА НАЦІЯ!НАШІ ДІТИ НЕ ВИТРИМУЮТЬ!
Леся, 11.12.2008, 13:37   Лінк
 
Голосування закінчено
Ми молода сім'я. Одного разу держава нас обікрала - і ми вже 3 роки виплачуємо кредит за квартиру, якої, мабуть, не побачимо ніколи (Еліта-центр). Ми вирішили не чекати допомоги від держави, багато старанно працювали і придбали житло. Виплата по всім нашим кредитам (Еліта-центр і нова квартира) складає $1800 щомісяця. Наша зарплатня за старим курсом складала $2880, після ВАШИХ ШАХРАЙНИЦЬКИХ МАХІНАЦІЙ з курсом вона складає $1370. ДЕ І ЯК НАМ НАРОДЖУВАТИ МАЙБУТНЄ НАЦІЇ?
Инна, 19.12.2008, 17:01   Лінк
 
Голосування закінчено
Про те що молоді сімї отримають житло від держави вже давно здається не мріє. Ми намагаємося самі виходити з ситуації взяли кредити, причому взяли в доларах - вигідніше. А тепер нам доведеться віддавати добровільно-примусово їх у банки.. Виходу іншого не бачу..Спробуйте з двома малолітніми дітьми пожити у 23 метрах хрущовки, де дитина вже не вміщається на диванчик а розкласти його ніде причому спиш і бачиш як бомжуєш з дітьми на вокзалах як нам жити?? за що коли все віддаєш за кредит???
Наталя, 11.12.2008, 09:50   Лінк
 
Голосування закінчено
Мені 41 рік, маю сім'ю, неповнолітню дитину. Ми з дружиною після закінчення університетів працюємо в державних навчальних закладах. Скажіть, будь-ласка, яким чином ми можемо придбати власне житло? Запропонована Вами раніше схема щодо взяття кредиту не спрацьовує, бо наші спільні зарплати не покривають щомісячних платежів по кредиту. Підкажіть будьте добрі, як може громадянин який працює на державній роботі не будучи злодієм, не обманюючи державу, не тікаючи за кордон, заробити на власне житло!
Іван, 10.12.2008, 14:55   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане Президенте,
Як Ви ставитесь до запровадження змін до Земельного кодексу, за якими у разі якщо землі, виділені приватним особам або підприємствам (тобто отримані ними на безоплатній основі) після, наприклад, 2000 року, не використовуються за цільовим призначенням протягом 1-2 років, ці землі примусово повертаються в державну власність
Віталій Масюра, 12.12.2008, 17:21   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Виктор Андреевич! Меня зовут Виктория, в 2005 году инвестировала через банк Киев в жилье по ул Семьи Сосниных 4а, Вы знаете о нашей проблеме. Посодействуйте же ее разрешению. Для многих это боль и горе.
Виктория, 16.12.2008, 12:08   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Президент! Что делать если денег не хватает на выплату валютного кредита??? Ведь очень много украинцев в этой ситуации... Почему Вы ничего не предпринимаете???
Екатерина, 23.12.2008, 12:05   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич, мы уже более полугода пытаемся согласно букве Закона оформить аренду земли для строительства БС, чтобы подать телефонную связь в отдаленный район. Но натыкаемся на отсутствие механизма тендера/аукциона на аренду земли. Когда будет решен данный вопрос? Это существенно тормозит социальное развитие страны. Спасибо.
Андрей, 11.12.2008, 17:22   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич,
У нас вся сторана знает о том что городские местные власти злоупотребляют земельными вопросами, выделяют землю через коррупционные схемы (например,в Чернигове под застройку отдано 7,5 гектаров парковой зоны поймы Десны), но ни одного мэра не посадили в тюрьму, покуратура с протестами против незаконных решений бессильна против горсоветов, суды за взятки принимают незаконные решения. Какой выход из данной ситуации?
Константин, 15.12.2008, 00:24   Лінк
 
Голосування закінчено
Чи знаєте Ви, Вікторе Андрійовичу, що в Україні відбуваються афери в будівельній галузі за московськими схемами, а організатори цих афер посідають владні посади? Це банкіри, заслужені економісти, прокурори....Ми, інвестори будівництва будинків по вул. СІМ`Ї СОСНІНИХ, 4А ТРИ РОКИ !!! боремось, але над нами просто знущаються і чим далі - тим більше! Півтора року тому Ви надали доручення розібратися з нашим будівництвом, але до цих пір винуватці цього безладу продовжують ділити наші гроші, шукають на чому ще поживитися, в той час як нам нема де жити, народжувати та виховувати дітей! Невже в нашій країні нема влади та законів, які можуть нас захистити, а є закони, які дозваляють нас знищувати? Це і є ГЕНОЦИД НАЦІЇ!!!
Лариса, 10.12.2008, 16:35   Лінк
 
Голосування закінчено
А что, разве у молодой семьи специалистов, с маленьким ребенком, должна быть возможность приобрести за заработанные честным трудом деньги квартиру? :)))
sonar, 16.12.2008, 14:58   Лінк
 
Голосування закінчено
Господин Президент!
Предлагаю Вам как Экономисту решить задачу. Граждане Украины (в основном) по 10-20 лет стояли на очереди на получение бесплатного жилья. Жилье предосьавлялось по бдату. Блатники получили не по одной квартире, которые выставили на продажу. И вот закончились бесплатные квартиры. На какую категорию "простых граждан" расчитаны строящиеся квартиры по 800-1400 долларов за кв. метр. И на какое бесплатное жилье можно расчитывать остальным? Место на кладбище- дорогое удовольствие.
Александр, 22.12.2008, 10:22   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний пане Президенте! Остання надія на Вас як гаранта Конституції,як порядну та чесну людину.Втрутьтесь будь-ласка у справу недобудови по вул.Сім"ї Сосніних 4а і допоможіть ошуканим інвесторам (800 сімей) отримати такі довгожданні квартири .Люди в розпачі .Надіємось на Вашу підтримку . Наперед дуже гарно дякую .З повагою Світлана.
Світлана, 11.12.2008, 12:59   Лінк
 
Голосування закінчено
Доброго дня пане президент підкажіть коли насправді розпочне нормально працювати Фонд Сприяння Молодіжному Житловому Будівництву враховуючи повне його фінансування в необхідному обсязі. Чи це лише "організація" для отримання кредиту для депутатських дітей або самих депутатів.
Алекс, 11.12.2008, 18:22   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич! Хотелось бы знать Ваше мнение о сфере недвижимости. Вот для студентов предоставляются общежития по льготным ценам проживания. Будет ли когда-нибудь в украине жилье для молодых семей по доступной (не обязательно льготной!) цене? Хочется не только рождать детей, но и растить их в нормальной квартире, в нормальной стране.
Валентина, 22.12.2008, 21:38   Лінк
 
Голосування закінчено
Витя а скажы ка пожалуста а ты хоть об одном студенте подумал??? я имею виду не общагу дать иму, а хоть какойто шанс купить квартирку хоть какуюто! не однокомнатку снимать минимум за 500убитых енотов, а нынче студенты уже с семьями бывают и шо им делать??? канешно веть студенты тебе ненада!!! тебе нада те кто реально сможет бабки в бюджет колотить! а веть на хрещатике ты совсем другое говорил! среди нас таких называю балаболами! подумай если не затруднит!
Shmuga, 11.12.2008, 17:24   Лінк
 
 попередні 20      наступні 20 
Сторінки:    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Усього:
13491 запитання
1678082 голоси
 


Пошук по запитаннях
 
Партнери: