Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента




Тема:  Нерухомість, житло

Випадкові 20
Голосування закінчено
Господин Ющенко, скажите пожалуйста, когда ваш друг Черновецкий и его клиенты прекратят уродовать архитектурный облик Киева?
Александр, 17.12.2008, 14:59   Лінк
 
Голосування закінчено
Нынешняя молодая семья, имеющая в среднем заработок в 2 000 грн., уже изначально обречена на несчасный брак, по причине недостатка денег, что пиводит, в конечном результате, к ссорам и скандалам на этой почве, либо за неимением собственного жилья, живя с родителями, которые не дают возможность детям стать самостоятельными. По этим причинам 68 браков из 100 розпадаются! Мы живем и работаем для и ради Вас, а в замен не имеем и самого малого! Скажите, можно ли надеяться, что жилье будет доступным?
Натлия, 11.12.2008, 13:17   Лінк
 
Голосування закінчено
Витя а скажы ка пожалуста а ты хоть об одном студенте подумал??? я имею виду не общагу дать иму, а хоть какойто шанс купить квартирку хоть какуюто! не однокомнатку снимать минимум за 500убитых енотов, а нынче студенты уже с семьями бывают и шо им делать??? канешно веть студенты тебе ненада!!! тебе нада те кто реально сможет бабки в бюджет колотить! а веть на хрещатике ты совсем другое говорил! среди нас таких называю балаболами! подумай если не затруднит!
Рома, 11.12.2008, 17:28   Лінк
 
Голосування закінчено
Мне вот что непонятно. Отобранные у должников квартиры и машины никуда не исчезнут. Значит, они станут собственностью других. Хотелось бы знать, кого именно?
Владимир, 18.12.2008, 23:01   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президент, в 2007 році, Ви на схожій конференції, пообіцяли молоді в найближчому часі доступні ціни на житло. Коли настане цей час? Не змушуйте молодь залишати кордони Батьківщини.
Михайло, 10.12.2008, 14:15   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый В.А. У будет конкретный вопрос. И я искренне прощу ответить Вас четко, по теме и лаконично.
Например, я молодой специалист который только окончил ВУЗ и работаю с окладом $500, как я могу на такую запрату преобрести жильё?
Хотел бы взять кредит, но и кредиты уже не дают, а если и дают, то с такими условиями, что не захочешь никокой квартиры.
Что лично Вы сделаете уже завтра, чтобы молодым людям и молодым семьям было намного легче приобрести собственное жильё?
Большое спасибо!!!
Анатолій (Харків), 11.12.2008, 17:13   Лінк
 
Голосування закінчено
Что это за размер зарплаты в бюджетной сфере у специалиста с высшим образованием, который позволяет оформлять субсидии на оплаты жЭКА? Увеличьте вилку окладов! Я хочу работать, а не бегать по отделам субсидий и создавать там очереди в период гриппа. Субсидяя -это унижение. Зачем государство унижает человека труда?
киевлянка, 13.12.2008, 22:35   Лінк
 
Голосування закінчено
Dobrui den..pane President.....ia kanadiec ykrainskogo poxodzenia......
investyvav groshi na kvartury v Odesi,iak Vu i rekomendyvalu v toronto v 2004..... a potim y travni 2008
povinni bylu zakinchitu bydivnictvo v oceni 2007...ale vce stoit' i groshi propadaut'.....
c4o robutu v cei sityacii,de shykatu pravdu i zakony?
s povagou
igor
igor, 18.12.2008, 21:04   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний пане Президенте! Остання надія на Вас як гаранта Конституції,як порядну та чесну людину.Втрутьтесь будь-ласка у справу недобудови по вул.Сім"ї Сосніних 4а і допоможіть ошуканим інвесторам (800 сімей) отримати такі довгожданні квартири .Люди в розпачі .Надіємось на Вашу підтримку . Наперед дуже гарно дякую .З повагою Світлана.
Світлана, 11.12.2008, 12:59   Лінк
 
Голосування закінчено
Як в цій країні можливо отримати житло? Я народився і виріс в Києві, закінчив ВУЗ, працюю за спеціальністью, але після виплати комунальних платіжок, якщо відкласти кошти на проїзд тільки на роботу і назад то навіть на хліб не хватає. Як я можу покращити демографічний рівень в нашій країні, коли й самому жити нема де, куда я маю привети майбутню дружину? Де будуть жити мої діти? З такими цінами на житло, нам воно не світить ніколи, а таких як я 90% населення України! Де нам жити?!!!
Геннадій, 11.12.2008, 16:34   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний Віктор Андрійович ! на селі нема ніякого будівництва села вимирають треба швидко перевести будівництво з города на село зробити такі умови кращі від города і народ поїде жити і працювати на село будут робочі місця піднімиця сільське господарство молдь буде працювати а не протерати штани в гральних автоматах та колти наркотики. Питання коли будуть побудовані в каждій обл. свенарні комлекси по зарубіжним технологіям які колись обіцяли побудувати. Микола.
Микола, 23.12.2008, 14:02   Лінк
 
Голосування закінчено
Чому так стрімко почали рости ціни на оплату за житло?І коли планується їх зменшення?
Вікторія, 10.12.2008, 21:15   Лінк
 
Голосування закінчено
Вікторе Андрійовичу.
Чому українцеві так важко володіти тим, що йому належить згідно Конституції - землею?
Чому молода сім"я не має змоги зараз за власним бажанням переїхати жити в село, в той час як в Україні цілі села стають при ватною територією, вхід на яку заборонено?
Чому в Чигиринському районі (безумовно вам відомому) заборонена приватизація присадибних ділянок простим смертним українцям?
Chacka, 12.12.2008, 23:38   Лінк
 
Голосування закінчено
ВІкторе Андрійовичу, що Ви можете сказати про 22-х річного хлопця, який вчинив самогубство через не спроможність виплатити кредит? Чи Ви цього і чекаєте щоб поменьшало людей на Україні щоб собі побільше нагребсти?
Люди брали гроші в кредит коли доллар був губо кажучи 5грн, і вони не розраховували на погашення кредиту по теперешній ціні долара.Банки - це узаконений рекет який здирає з людей такі гроші і може викинути на вулицю забравши квартири, за які люди не можуть сплатити кредит!
Лопушок, 18.12.2008, 17:18   Лінк
 
Голосування закінчено
Чи знаєте Ви, Вікторе Андрійовичу, що в Україні відбуваються афери в будівельній галузі за московськими схемами, а організатори цих афер посідають владні посади? Це банкіри, заслужені економісти, прокурори....Ми, інвестори будівництва будинків по вул. СІМ`Ї СОСНІНИХ, 4А ТРИ РОКИ !!! боремось, але над нами просто знущаються і чим далі - тим більше! Півтора року тому Ви надали доручення розібратися з нашим будівництвом, але до цих пір винуватці цього безладу продовжують ділити наші гроші, шукають на чому ще поживитися, в той час як нам нема де жити, народжувати та виховувати дітей! Невже в нашій країні нема влади та законів, які можуть нас захистити, а є закони, які дозваляють нас знищувати? Це і є ГЕНОЦИД НАЦІЇ!!!
Лариса, 10.12.2008, 16:35   Лінк
 
Голосування закінчено
Допоможіть!Я дружина офіцера,нас хотять виселити з наших власних квартир рішенням якогось Дніпроперовського суду,котрий пройшов без нашої участі і без нашого відома.У нас є ордери на квартири та всі документи,але нас хотять виселити виконавці.Якщо виселять - ми себе спалимо,бо іншого виходу немає.У мене двоє дітей віком 2 та 10 років.Наша адреса Миколаївська область місто Первомайськ вул.Тиха 38.
Олександра, 10.12.2008, 19:21   Лінк
 
Голосування закінчено
В.А. Моя дружина мае народити дитину. Проживаемо ми зараз в 2-хкімнатній квартирі з батьками дружини. В квартирі при уличній температурі -10С вже холодно. Звичайно ми мусимо користуватися електронним обігрівачем. В моему селі землю мені не можуть виділити під забудову вже два роки, відповідаючи, що землі немае в запачах. В той же час землю, виділену сільскій раді ділять між собою депутати сільскої ради та продають. Скажіть, коли нарешті держава подумае про мене та мою сім'ю
Віталій, 21.12.2008, 17:54   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний пане президент! Коли люди постраждалі від діяльності"ЭІТА ЦЕНТР" зможуть отримати своє законне житло? Чому ваше розпорядження про забеспечення житлом постраждалих не виконується? Пройшло вже 4 роки а крартир немає,будівнитство не розпочате і навідь якщо розпочнеться найблищим часом то це займе ще невідомо скільки часу. Постійні суди,незаконні банкрутства,сроки на отримання житла не установленні,черга теж!!! Хто це має вірішити і коли?
Юлія, 10.12.2008, 15:13   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич, почему в нашей стране 12 резиденций для приема иностранных гостей, в США, например всего одна максимум две.
Мы что настолько богатая страна, что можем себе это позволить.
Сколько обходится содержания данных резиденций?
Оставьте одну остальные продайте вот и будут деньги для пенсионеров.
Покровский Евгений Александрович, 12.12.2008, 13:02   Лінк
 
Голосування закінчено
Скажите, что нужно сделать, чтобы купить собственное жилье?
Инна, 10.12.2008, 16:11   Лінк
 
 попередні 20      наступні 20 
Сторінки:    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Усього:
13491 запитання
1678082 голоси
 


Пошук по запитаннях
 
Партнери: