Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента




Тема:  Нерухомість, житло

Випадкові 20
Голосування закінчено
Скажить будь ласка що нам робити як віддавати кредит в доларах було 1500 гривнів а тепер 3000?
Юля, 19.12.2008, 00:51   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый господин Президент! Хочу Вам выразить боль многих семей Украины, т.к. Вы лично являетесь мужем и отцом.
Я представляю частных инвесторов, которые вкладывали деньги в строительство жилья . Пример: долгострой "Дніпровські вежі" , что на Троещина. Главный заказчик - "доблестные" Внутренние Войска МВД Украины. Войска не контролировали подрядчиков и люди до сих пор не имеют долгожданного жилья. Когда государство будет контролировать тех, кому выдает лицензии на строительство?
Инна, 09.12.2008, 20:04   Лінк
 
Голосування закінчено
Добрий день!
Порадьте будь-ласка як можна купити житло людині яка заробляє не саме менше в цій країні (~1500$ а на сім'ю ~ 2500$), не говорячи вже про бюджетників....
Десь рік тому Ви обіцяли що через півроку з'явится доступне житло для українців....
Де воно! ?
Андрій, 09.12.2008, 15:23   Лінк
 
Голосування закінчено
Вельмишановний пане!
А ви не думали тоді на майдані про те що сталося зараз?
Макс, 17.12.2008, 16:24   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президент, коли закінчиться будівництво житлового комплексу "Дніпровскі вежі" на Троєщені в Києві, яке було почато у 1999 році для військовослужбовців внутрішніх військ. За цей час скандальна історія обростала все новими деталями: змінювалися підрядники, субпідрядники, будівельні компанії тощо. Проте одна річ залишалася незмінною — виділені з держбюджету кошти, на які передбачалося заселити у нове помешкання 450 офіцерських сімей, періодично кудись зникали, а будівництво так і стоїть.
Сергій, 12.12.2008, 07:14   Лінк
 
Голосування закінчено
Вікторе Андрійовичу!Нас,офіцерів української армії сьогодні разом з сімями виселяють з наших квартир,на котрі у нас є ордери.Не можна так знущатись з офіцерів української армії.Бо коли нас з малими дітьми виселять на вулицю (24 сімї),то буде біда для всіх.Це буде межа нашого терпінння. Допоможіть захиститись від рейдерів.Наша адреса:Миколаївська область м.Первомайськ вул.Тиха 38. 24 сімї військослужбовців
Олег , 11.12.2008, 18:45   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний президент!
Поясніть будь ласка, як я можу почати будувати своє життя в цій країні... Мені 22 роки, я закінчую ВУЗ і знаю, що максимум, що мені світить - це робота, з заробітньою платою в 2500-3000 грн. Як мені придбати своє власне житло? За що купляти одяг і продукти мені і моїй майбутній сімї? Як я зможу допомагати своїм батькам, коли я не знаю, як сам проживу? Куди все котиться? Мені тільки 22 роки, а я починаю ненавидіти уряд... Нащо ви підвели всю країну?
Тарас, 12.12.2008, 01:00   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Президент! Скажите, когда же заработает лично Вами обещанная программа «Молодежного кредитования»? Ведь нам – молодым семьям, с детьми на руках, некуда податься, нам жить – негде!!! О каком воспитании будущего поколения можно говорить? Что увидят в будущем наши дети? Если – мы ничего хорошего не видим!!! Может Вы сэкономите на своих детях - не будете им покупать дорогие автомобили, учить их за границей в элитных учреждениях, а эти деньги раздадите нам???!!!
Я, 19.12.2008, 16:04   Лінк
 
Голосування закінчено
Мне 20 лет, учусь, оплачиваю себе обучение сама, все свои расходы, кроме питания и жилья (спасибо родителям), одежду покупаю в секонд хэнде.
Моя зарплата 1500грн (хороший уровень ныне).
Я хочу жить в своей квартире,как и многие. Малосемейка с минимальной комфортностью стоит примерно 420 000грн. Если я не буду кушать,учиться,одеваться,мыться,ходить на работу пешком, то 420 000 / 1500 = 280 месяцев / 12 = 23,33 года. Я буду жить в своей квартире в возрасте 43 лет.

А ВАМ СЛАБО?
Мария , 16.12.2008, 00:25   Лінк
 
Голосування закінчено
Презеденте, якщо ви відповідаєте за свої слова, то коли добудується по СІМ"Ї СОСНІНИХ,4А житло?ви ще півтора року тому дали обіцянку розібратися з "Київвисотбудом", а віз і нині там.Де нам жити в 55 років,якщо всі наші кровні гроші забрали бандити, і тепер ни житла ні грошей.Хіба це не геноцид українського народу 2008р.Ви краще думали про живих чим про мертвих,тисячі ошуканих сімей цього не простять ні вам ,нікому.Куму-грузинам ви дали 50млн.,а рідному українцю - ви обідрали до цурки і зробили
Галина, 11.12.2008, 17:35   Лінк
 
Голосування закінчено
У вашей семьи жилье кредитованое? Наверное в гривне по 24 % годовых? Если в долларах, то мы готовы помочь... ведь только в Украине такие колебания курса при которых кридованый народ должен голодать!!!! Сколько времени еще вам нужно для подработки на колебании курса:??
Саша, 15.12.2008, 12:55   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Виктор Андреевич! Просим Вас обратить внимание на проблему НЕДОСТРОЕВ В УКРАИНЕ.Мы являемся инвесторами замороженной стройки на Сосниных,4-а.Наши семьи и дети живут надеждой получить жилье, за которое отданы последние деньги.Дети спрашивают нас часто о геноциде.А вчера утром наш маленький сын сравнил геноцид с нашей ситуацией,потому что ему негде жить! Просим Вас сдержать Ваше слово достроить все недострои и доказать детям,что сказанное Президентом Украины, будет исполнено.С уважением
Виталия, 10.12.2008, 14:02   Лінк
 
Голосування закінчено
Скажіть будь-ласка, чи реально молодій сім'ї із загальним місячним прибутком в 3 тисячі гривень отримати квартиру в м.Черкаси використавши державну систему кредитування молодих сімей? Які умови кредитування для сімей які очікують народження дитини?Які ваші пропозиції по вирішенню питання житла? Ви хочете вивести бізнес з тіні, але при цьому не розумієте ,що чистим легальним прибутком ніколи не заробиш на житло. Чекаю від вас пропозицій щодо вирішення ОСОБЛИВО ВАЖЛИВОГО ДЛЯ МЕНЕ ПИТАННЯ.Дякую
Сергій, 11.12.2008, 16:57   Лінк
 
Голосування закінчено
Не секрет, що нормальна людина не може собі дозволити купити ні земельну ділянку під забудову, ні нормальне житло. Питання навіть не в ціні, питання в вільному обігу і простоті оформлення.
Ігор, 14.12.2008, 22:49   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президент!
Скiлькi квартир можна було б збудувати для студентiв та для усiх iнших, хто потребує - на кошти, що пiшли на будiвництво меморiалу пам'ятi жертвам голодомору?
Semen, 09.12.2008, 16:58   Лінк
 
Голосування закінчено
Не желаете ли вы купить моей семье квартирку? Можно в любой точке земного шара..
Ай-Яй, 18.12.2008, 14:59   Лінк
 
Голосування закінчено
Поясніть де мають жити молоді сімї??????????????????????????
коля, 11.12.2008, 18:04   Лінк
 
Голосування закінчено
ув. Виктор Андреевич! Мне почти 30 лет, неженат, работаю в перспективной компании. У меня зарплата 3000 грн. Сейчас, благодаря кризису, это уже меньше 400 у.е. А было 600 у.е. Вопрос такой. Когда и как создавать семью, если нет возможности купить квартиру даже если она будет стоить 50 000у.е??? Но даже такой цены нет!!! На кого рассчитаны такие цены??? Чтобы поддержать олигархов и стали еще богаче??? Где доступное жилье и что делать????
Ян Сергеевич, 12.12.2008, 16:46   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане Президнет, ціни на житло у Києві такі ж самі як і у інших столиць Європи.
Заробітна плата у Європі набагато більша ніж у нас. Як ви вважаєте, а не купити мені хату за кордоном за таку ж ціну, і прожити життя радісно? Я тільки ученик 11 класу, а вже хочу втікти від сюди. ВУЗи не мають достатньо житла, щоб оселити першокурсників, які приїхали до Києва і їм приходиться знимати житло у Києві, щоб навчатись!!! Але не всі можуть собі це дозволити - це дуже дорого!!
Ціни колись будуть знижені?
Григорій, 18.12.2008, 16:35   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний Віктор Андрійович, роз'яснить, будь ласка, чому Ваш особистий ДРУГ Рінат Ахметов відкрито порушує права громади с.м.т. Партеніт в Кріму, яка заборонила йому возводити триметровий паркан навколо вкраденого ним у України будинку відпочинку Айвазовське? А якщо ви схвалюєте подібне відношення до власности, то сформулюйте, будь ласка, скільки МИ Партенітци повинні платити за можливість дивитися на МОРЕ.. та скільки мі будемо повинни сплачувати за можливість дихати кримським повітрям?
Максим, 23.12.2008, 12:48   Лінк
 
 попередні 20      наступні 20 
Сторінки:    1    2    3    4    5    6    7    8    9    10
Усього:
13491 запитання
1678082 голоси
 


Пошук по запитаннях
 
Партнери: