Політика   Економіка   Спорт   Блоги   Форум   Народна правда   ТаблоID
Українська правда
Спитай президента




Тема:  Нерухомість, житло

Останні запитання
Голосування закінчено
Шановний Глава Українського народу скажіть будь-ласка, як на сьогоднішній день молодому поколінню можна вижити в таких умовах, які Ви та уряд нам поставили. Мені 23 роки, я одружений вже 2 роки, і ці два роки я проживаю в зйомній квартирі з тієї причини, що я не можу дозволити купити собі квартиру чи на віть взяти її в кредит (нажаль не вистачить коштів). На мою думку ДЕРЖАВА повинна цінити та піклуватися про своє майбутнє а одже і про молодь.
Ігор, 10.12.2008, 14:37   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президент, в 2007 році, Ви на схожій конференції, пообіцяли молоді в найближчому часі доступні ціни на житло. Коли настане цей час? Не змушуйте молодь залишати кордони Батьківщини.
Михайло, 10.12.2008, 14:15   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый Виктор Андреевич! Просим Вас обратить внимание на проблему НЕДОСТРОЕВ В УКРАИНЕ.Мы являемся инвесторами замороженной стройки на Сосниных,4-а.Наши семьи и дети живут надеждой получить жилье, за которое отданы последние деньги.Дети спрашивают нас часто о геноциде.А вчера утром наш маленький сын сравнил геноцид с нашей ситуацией,потому что ему негде жить! Просим Вас сдержать Ваше слово достроить все недострои и доказать детям,что сказанное Президентом Украины, будет исполнено.С уважением
Виталия, 10.12.2008, 14:02   Лінк
 
Голосування закінчено
Согласно каким законам простой гражданин может получить земельный участок в собственность? Почему эти законы не работают? Почему чиновники любыми путями стараются обмануть граждан, чтоб только не дать им такое право?
Наташа, 10.12.2008, 14:01   Лінк
 
Голосування закінчено
на Канарских островах можно купить квартиру за 50000 евро.
в такую же цену на такого-же плана жилье вторичный рынок и у нас.

Вопрос: как можно официально отказаться от гражданства Украины в пользу испанского и свободно выехать из страны ?
Вадим, 10.12.2008, 12:18   Лінк
 
Голосування закінчено
Шановний Пане Президент,
Скажіть будь ласка як нашому, молодому поколінню вижити в цій країні, як придбати житло за умови високих цін на нього і порівняно низьких заробітних плат? Я не можу планувіти сімью коли знаю, що не зможу забезпечити житлом дружину і дитину. невже нам потріюно жити на вулиці чи у підвалах? Чому держава не турбуеться про своїх громадян,а відстоює у парламенті тільки свої грошові інтереси? Яшкодую що стояв на майдані за корупцію, свата і брата. Ганьба. Олексій 25 років.
Олексій, 10.12.2008, 11:54   Лінк
 
Голосування закінчено
Как купить квартиру, если брать деньги в банке опасно,а чтобы собрать подобную сумму нужно копить лет 30?
Сергей, 10.12.2008, 11:16   Лінк
 
Голосування закінчено
Господин президент, мой вопрос не новый - как можно создавать молодые семьи, если нет НИКАКОЙ возможности приобрести жильё? Даже при двух хороших зарплатах выплачивать месячную кредитную ставку невозможно, на молодёжные кредиты страшные очереди.
Дайте нам, молодым, возможность иметь собственную крышу над головой, ведь именно от молодых семей зависит будущее страны!
Маргарита, 10.12.2008, 08:23   Лінк
 
Голосування закінчено
Когда я смогу купить квартиру , если зарплата у меня 1000гр. У меня жена, будет ребёнок.
Не вижу, никакой надежды на нормальную и счастливую жизнь в этом государстве.
Вы можете мне помочь эмигрировать?
Крымский бомж, 10.12.2008, 03:01   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич! Когда, наконец, получат свое законное жилье люди, пострадавшие от строительной аферы "ЭЛИТА-ЦЕНТР"? Что конкретно Вы сделали, чтобы помочь обманутым инвесторам? Какое поручение и кому Вы сейчас же дадите, чтобы как можно скорее раз и навсегда решить эту проблему?
Neron, 09.12.2008, 20:54   Лінк
 
Голосування закінчено
Віктор Андрійович! Яка, на Вашу думку, можливість реалізації програми "Доступне житло" в умовах економічної кризи? Чи робить якісь кроки уряд для збереження будівельних компаній, що будували житло економ-класу і постраждали від кризи найбільше?
Степан, 09.12.2008, 20:46   Лінк
 
Голосування закінчено
Уважаемый господин Президент! Хочу Вам выразить боль многих семей Украины, т.к. Вы лично являетесь мужем и отцом.
Я представляю частных инвесторов, которые вкладывали деньги в строительство жилья . Пример: долгострой "Дніпровські вежі" , что на Троещина. Главный заказчик - "доблестные" Внутренние Войска МВД Украины. Войска не контролировали подрядчиков и люди до сих пор не имеют долгожданного жилья. Когда государство будет контролировать тех, кому выдает лицензии на строительство?
Инна, 09.12.2008, 20:04   Лінк
 
Голосування закінчено
Яким, на Вашу думку, повинен бути закон про нерухомість?
korin, 09.12.2008, 19:57   Лінк
 
Голосування закінчено
дуже цікавить запитання: скільки платить президент за комунальні послуги, і чи буває таке, що у президента немає гарячох води?
Наталка (з народу), 09.12.2008, 18:26   Лінк
 
Голосування закінчено
Виктор Андреевич,

в конференции 2007-го года участвовал вопрос: http://president2007.pravda.com.ua/answers/4773dcc095e99/ , суть которого: как можно купить квартиру молодой семье при зарплате в 1400 грн.?

Вы пообещали, что задающий этот вопрос человек получит ответ в ближайшие 2 месяца. Как вы думаете, он получил ответ? Какие шаги, начиная с 2007-го года, Вы сделали в направлении "Доступного жилья"?
Иван Швец, 09.12.2008, 17:09   Лінк
 
Голосування закінчено
Пане президент!
Скiлькi квартир можна було б збудувати для студентiв та для усiх iнших, хто потребує - на кошти, що пiшли на будiвництво меморiалу пам'ятi жертвам голодомору?
Semen, 09.12.2008, 16:58   Лінк
 
Голосування закінчено
Добрий день!
Порадьте будь-ласка як можна купити житло людині яка заробляє не саме менше в цій країні (~1500$ а на сім'ю ~ 2500$), не говорячи вже про бюджетників....
Десь рік тому Ви обіцяли що через півроку з'явится доступне житло для українців....
Де воно! ?
Андрій, 09.12.2008, 15:23   Лінк
 
Голосування закінчено
Вікторе Андрійовичу! Чому Ви проти прогресивного податку на нерухомість? Якщо за, то чому Ваша фракція його не виносить на голосування і не проголосує?
Сергій, 09.12.2008, 14:49   Лінк
 
 попередні 20      наступні 20 
Сторінки:    5    6    7    8    9    10
Усього:
13491 запитання
1678082 голоси
 


Пошук по запитаннях
 
Партнери: